Kontakta mig

Här kan du anmäla dig om du är intresserad av vår förening och vill bli medlem.

Innan du tackar ja till en lott, tänk på följande saker.

1. Har jag tid?

100 kvm är mycket mer än en balkong. Du måste vara beredd att avsätta ganska mycket tid april till juni för att hinna få igång din odling, gräva o rensa. Samt vattna o rensa regelbundet hela säsongen. Vi rekommenderar minst en gång i veckan.

2. Har jag tillräckligt stort intresse att odla?

Du måste sätta dig in i vad som är ogräs o inte. Du måste vara beredd på ganska mycket jobb. Men också nöjet att se det du odlar växa upp. Och skörda förstås.

3. Har jag läst o förstått de regler som staden och vi har?

Här rekommenderar vi att du läser på. Alla regler o ordningsföreskrifter finns på vår hemsida.

Svarar du ja på alla tre punkterna är det dags att fylla i din intresseanmälan.

Vi tillämpar provår i vår förening. Det innebär arr du det första året endast är provmedlem. Får du anmärkning på skötseln av din lott när vi inspekterar och inte åtgärdar det inom rimlig tid förlängs inte kontraktet. Medlemskap som inte förlängs innebär att lotten lämnas 1 oktober.

NAMN, ADRESS, TELEFONNUMMER BEHÖVER VI FÖR ATT KUNNA SKRIVA IN DIG SOM INTRESSERAD AV EN ODLINGSLOTT HOS OSS

VÄLKOMMEN

Vår uthyrningsansvarige kontaktar dig när vi får någon ledig kolonilott.

Obs! Det är viktigt med korrekta kontaktuppgifter så att vi lätt kan nå dig om det dyker upp någon ledig lott.

Skriv ditt meddelande här. Fyll i formuläret: