Hej,

Vi är ju som ni alla vet miljödiplomerade och det innebär bl.a. att vi alla ska kompostera vårt trädgårdsavfall.

Nu kommer ett jättebra tillfälle att gå på en helt gratis föreläsning om hur man kan göra. Det är Gunnar Eriksson från Överjärna gård som driver ett företag som heter Kompostcenter som kommer och berättar.

Nätverket SoS - odlingsföreningar Söder och Sydost om Söder står som värdar.

Platsen är : Gårdshuset i Ekobyn, Understensvägen 113 i Björkhagen.

Tiden är: 18.30 den 21 mars

Helt gratis för medlemmar i vår förening och andra föreningar som är anslutna till nätverket. Annars kostar det 50 kr.

Mer info hittar du på SoS hemsida.

Anmälan gör man till Kjell Eklind på Studiefrämjandet, telefon 08-55535232 eller via mejl kjell.eklind@studieframjandet.se

Hoppas vi är många som ses där.

PS. GLÖM INTE BORT ATT SISTA DAG FÖR ATT BETALA ÅRSAVGIFTEN ÄR 31 MARS. DS